CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 1, 2010

Dunia Baru Ku

Hello,
Salam permulaan dalam blog ni :)
Memang aku suka sgt menulis..Tapi belum pernah lagi menulis secara alam maya ni..Sebab selalunya aku tulis atas kertas/buku ;p memang banyak la buku2 rahsia aku..hehe

Kalau nak ikutkan, setiap hari pun adalah hari baru untuk aku..Tapi kali ni aku rasa kan aku betul2 sedang melalui dunia baru yang aku sendiri rasa bercampur-campur. Suka, teruja, berdebar, takut..

November 2010, bulan dan tahun yang membuka lembaran baru bagi aku. Aku akan meniti hari-hari baru aku sebaik mungkin. Sebulan lagi masuk ke tahun baru. Tahun 2011. Umur pun makin bertambah. Tapi apa-apa pun, semakin banyak hal-hal baru yang aku kenal buat..Terima kasih kepada si dia yang banyak bagi sokongan :) Oh, ya..Blog ni aku buat sebab nak jadikan satu ruangan memori hasil tulisan aku mencoret hal-hal indah pada setiap saat yang aku lalui.

Dunia baru aku akan menampakkan seluruhnya tak lama lagi.. :) Aku harap setiap perancangan yang aku buat, Allah izinkan. Semoga setiap urusan aku dipermudahkanNya :))

Post2 seterusnya akan memenuhi blog ku ini!! :))

Daaa~

No comments: