CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, December 30, 2011

Masuk tahun baru lagi.. Haihh

Assalamualaikum
dan
Selamat Sejahtera Semua



Cuti tiga hari bermula hari esok korang pergi mana? En Gaban konvoi ke Penang. Aku tak boleh ikut. Bukan sebab dia tak bagi ikut.. Tapi aku tak boleh keluar berdua sampai lewat malam.. Kena balik sebelum pukul 12am. Hukhukhuk.. Tak sabar nak kawen. Wink! Wink!

Nasib baik ada benda nak kena settle kan. Beberapa benda.. Iaitu veil, hand bouquet, dengan centerpiece.. Cakap pasal veil nampaknya aku kena buat dua veil. Satu untuk nikah, satu lagi untuk resepsi. Plan awal nak buat satu baju je dah bertukar jadi dua baju.. Atas permintaan ibu aku dengan mak En Gaban. So HB pun kena buat dua jugak lah.. Bertambah lah kerja. Huhu..

Sabtu yang baru lepas dah settle kain untuk baju nikah berserta kain lace.. Satu yang aku suka dengan akak Jakel tu.. Sekali je dia pilih. Terus aku cair hati.. Aku siap cakap kat akak tu 'akak ingat saya lagi tak? saya yg beli lace kaler biru aritu..' Boleh tak? Macam la aku sorang je yang masuk Jakel kann.. Tapi jawapan akak tu 'ingattt..' Terharu. Hahaha

So apa lagi.. Gambate!! Warm up jari jemari yang ada cepat. Masa dah tak banyak. Buat sendiri memang la kena mula awal. Lain la sewa.. Sobsobsob. Sentimental value tu yang penting. En Gaban pun suka aku buat kerja2 menjahit ni.. Macam mak dia katanya.. Hikhikhik.
 
 

sayanggggg,belikan la adinda mesin jahit jenama apple tuuu..
 
 
 
Muahahahahahahaha!!



selamat tahun baru followers!
selamat tahun baru silent readers!


Love,
Tata!

2 comments:

QASEH ALYN said...

wahh....best nyer org nk kawen..hehe

Nursaila Norman said...

@ alyn : best2..alyn pun best jgk :)