CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, January 12, 2012

Idea : Bollywood Wedding Dress

Assalamualaikum
dan
Selamat Sejahtera Semua




Malam tadi layan hindustan. Tak berkelip mata tengok Kajol dengan SRK nyanyi2, menari2, blablabla. Pagi ni mengantuk sakan. Pedih bijik mata ngadap PC. Tapi part paling best bila tengok kemeriahan warna-warna diorang! Campur-campur segala warna pun still cantik. Nampak happening kan? Ke aku je rasa macam tu.. Huhu! Takpe.

Jom layan picha bollywood wedding dress hasil carian di Google.. Kot-kot ada yang nak amek idea warna, veil atau detailing dia kan? kan? Meriah u oll.. Macam kak senduk lak. Hiks!

Oopss! Chop! Sebelum tengok picha, saya dengan rendah hati memohon maaf kalau saya dah lama tak update blog. Keadaan di pejabat sejak minggu lepas umpama sudah jatuh ditimpa tangga. Wahhhh.. Mati la kalau very very big boss aku baca nih. Kelassss.. Ada ke yang tunggu kau update? Sobsobsob..

Dah, cukup2 lah drama ya. Jom!

































































sama tak dengan picha kat bawah ni?
ingat tak entry aku tu?
|
|
|
|
|
|
V


warna citrus :)



suka style veil picha nombor 1
style dia letak veil. bg nampak bunga tepi telinga
amacam?





thanks korang!



Love,
Tata!






4 comments:

safurara said...

rara tak leh pakai cm ni.kalau pakai org akan ckp sebijik cm india.hehehe

Nursaila Norman said...

@rara : ada pulakk.. huhu..

Anonymous said...

Damn! suke giler tgk eyesdhadow & eyeliner diorg hukhukhukk... :)

Nursaila Norman said...

weppp..aku suh tgk baju bkn tgk eyeshadow.
hikhik!