CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 29, 2012

Hampir sama

Assalamualaikum
dan
Selamat Sejahtera Semua




Tetiba rasa macam dah lama tak update. Ceh. Padahal baru je sehari dua kan?





rilla (kandadindawithlove.blogspot)






scha al-yahya (beautifulnara)




Hampir sama dengan baju resepsi aku. Warna lebih kurang sama. Hampir sama. Tapi diorang punya mesti designer mahal / hebat. Aku punya 'designer' lah sangattt.. Aku pun main hentam je masa tempah hari tu. Takde makna nak sebut designer. Hiks!

Cuma masa aku nekad nak pilih warna coffee ni risau jugak. Yelah, selalunya orang akan pilih warna-warna sweet, ayu, lembut.. Tapi aku selamber je pilih warna ni. Langsung tak sweet dan ayu kan? kan? kan? Sobs! Tapi ntah. Masa tu malas nak fikir pasal warna. Asalkan ada baju. Boleh tak aku ni? Haihhh.

Eh, cop! Aku tunjuk picha Rilla dan Scha tu semata-mata nak mention kat sini bahawa warna baju yang aku pilih tanpa-berfikir-panjang tu kebetulan terrrsama pulak dengan pilihan diorg. Kebetulan lah pulak. Ingatkan tak 'in'. Wink! Wink!


okbai!




thanks korang!





Love,
Tata!







11 comments:

Saya Disini said...

sma tp xserupa..hehe

LiNda said...

warne ni pon ok gak dear..tapi u kene pandai pilih lace n manik la nak bagi lagi marvelous..:)

ciksukaberangan said...

menarik gak warna ni :) lain dari yang lain :D

QASEH ALYN said...

wahh....cantik laa klu colur tue...tak sabar nk tgk nie...hehe

Cik Jannah said...

pilihan kamu. asalkan sendiri suka abaikan kata org lain. yg penting cantek kaler tu dear

Unknown said...

nice colour:)

MAY said...

cantek...

Nursaila Norman said...

tenkiu semua!! :)

Liza Razak said...

decision awak tuh mmg tepat pilih warna ni..cantik & unik !! :)

Afasz said...

eh sama .....

cantik nye shca alyahyah tu...body cantik je

Nursaila Norman said...

Liza : OMG, Liza dah ckp mcm tu terus melt. Haha..

Cik Farizam : scha memang cantik sgt2! :D body dia superb.. :)