CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, July 5, 2012

Ni yang sayang lebih dekat En Gaban. Hahaha!

Hai!


Assalamualaikum.


Tengah gigih jahit lace dekat veil resepsi tiba-tiba Ina masuk. Dia pegang bunga. Dalam hati rasa 'apakah bawak bunga masuk bilik aku'. Selalunya dia bawak folder, file atau kertas-kertas je.

Ina : Bunga, shahir hantar jap ni.
Aku sumpah tak percaya. Siap cakap Ina tipu. Pastu Ina cakap sumpah, Shahir bagi. Damn.

Malu, tebal muka sume ada. Sebab Ina yang amek. Pastu hantar kat bilik aku. Malu laaaaaaa! Nak nyorok dari Ina lah minggu ni. Huhuhuhu!

Orang mesti cakap 'eleh,bunga? tu pun nak kecoh' Huhuhu! Kecoh la.. Sebab dah dekat 6 tahun bercinta ni first time dapat bunga dari En Gaban. Sedih tak? Sedihhhhhh. Hahaha! Aku memang tak jangka pun dia akan bagi bunga. Sebab dia memang tak pandai nak bajet2 Aaron Aziz ni. Huhuhu. Dia takat tau bagi aku kenyang, jangan marah-marah tu jela. Hahaha sadisnya. 

Macam blur je. Baru firts time dapat bunga pun nak kecoh, orang lain dapat bunga tiap2 bulan tak kecoh pun. Eh, takpe la kan, suka hati kita la kan? kehkehkeh! En Gaban terkejut sebab kena bagi dekat Ina. Yelah, orang luar mana boleh masuk sampai dalam sayang :) Gigih la awak hantar sampai sini. Tak boleh tunggu malam ni kewww? HEHE!







pssstt : agak-agak ada udang disebalik batu tak eh?



En Gaban, thank you so much sayang :) First time dapat bunga dari awak, nak pitam pun ada ni. Hahaha!



Kelakar la!!



thanks korang!


Love,
Tata!


4 comments:

Cik Puan Tqah said...

wah.. beshnyeee

Diyana said...

wah~
best kan perasaan itu?? hehe
saya pun pernah sekali je dpt bunga dr BS saya...

time konvo dulu pun dpt bunga dr family je... dia xbg pun~ ahakz!

LiNda said...

so sweet..best2. Linda penah dapt sekali je bunga dr raja, tu pun mase konvo. Haha. Raja pun x romantik mcm en. gaban..tahu bg perut kenyang je.

Mr and Ms bOZhiCkA said...

kita sama je kan..tak pernah dpt bunga dari dia setelah lama2 bercinta...aip, kecuali waktu konvo je hari tu, kalau tak konvo, tak merasalah bunga dari dia...huuhu