CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 6, 2012

Quick Entry : Bloglist

Hai!



Assalamualaikum.


Morning cantik semua!! This is a quick entry ya.

Dah lama sebenarnya nak update bloglist kat tepi blog Que Sera Saila ni. Tapi biasanya aku update/bukak blog masa kat ofis. Dekat rumah susah sikit. Huhuhu! Dekat ofis aku takleh spend masa lama-lama dekat blog. Nanti kerja ofis tak siap sebab korang (followers dan yang aku follow) semuanya ohsem-ohsem! Huhu. Jadinya aku asyik lupaaaaa je nak update. 

Bila singgah kat blog korang, ada yang senaraikan blog Que Sera Saila dekat bloglist dia, aku terus rasa bersalah sangat. Blame me! Rasa sedih + terharu bila Que Sera Saila is there. Kalau korang perasan bloglist aku kat sidebar Que Sera Saila ni semuanya blog-blog yang aku follow masa awal-awal aku mula berblog. Ada beberapa je yang aktif sekarang ni.. Aku rasa aku perlu update cepat bloglist aku. *cepat! cepat!*

Insyaallah aku akan usahakan secepat mungkin. Nanti siapa-siapa yang singgah Que Sera Saila, insyaallah diorang akan singgah blog korang jugak! Sharing is the best medium supaya kita lebih rapat kan followers? Smile!! Aku rasa korang sangat ohsem, dan tak salah nak share everything dengan korang! Yayyyy :)

Aku janji dengan kalian, aku akan update bloglist Que Sera Saila ya.




thanks korang!



Love,
Tata!


No comments: