CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, May 10, 2013

Entri Terlebih Gambar : Bajet Muda T____T

Assalamualaikum.


Hello peeps!! Hello beauties :D

Rasa macam dah lama giler aku tak update blog, padahal bila check tadi takde la lama mana pun kan.. Baru berapa hari.. Muahahaha.. Tapi memang sejak kebelakangan ni entry-entry aku sangatttt sikit. Sangat slow. Phewww! Banyak benda nak share sebenarnya tapi rasa macam takde la penting sangat cerita-cerita aku tu.. Kang buat korang rasa menyesal lak klik entry aku kehkehkehkeh!

Disebabkan aku tetiba je nak menaip, nak merapu mengarut ntah apa-apa, bagi chance aku tulis benda mengarut kali ni eh. Serius, memang takde point.. Ni edisi belasah tau, jangan menyesal scroll sampai habis tau!

Memula nak mengarut pasal first time balik Kedah, kampung Suami. As well orang takde kampung macam aku, haruslah menggelabah lebih bila dapat masuk kampung orang.. Hikhikhik! Suami dah janji macam-macam sejak belum kawen, dia cakap nak bawak aku jalan-jalan keliling kampung, nak bagi aku minum air kelapa fresh, nak bawak aku naik gerek.. Betul-betul dia buat aku macam pelancong okehhh.. Habis keliling kampung dia bawak aku jalan..


















Masukkan picha sikit sudah.. Kang lebam pulak korang nak tengok picha kami yang tak berkesudahan.

Memang best dapat balik kampung ada sawah padi ni.. Hijauuuuuu je bijik mata.. Rasa nak lari-lari atas sawah tapi itu mustahil. Jap lagi orang kampung ingat ada pengambaran filem pulak. Muahahahaha!

Lain aktiviti takde, semuanya aktiviti bersama Suami. Huhuhu! Semuanya aktiviti merayap semata.. Tapi bengang gak.. Orang ingat aku girlfriend dia.. Banyakkkkk laaa.. Sentap okeh.. Huhuhu! Terbaru malam tadi, aku ikut dia jumpa customer dia.. Boleh pulak customer dia ingat dia bawak girlfriend.. Bukan la, orang rumah saya. Ceh!!



yang ini edisi berkempen, jangan marah!




yang ini edisi pergi birthday party versi sopan santun sebab ada doa selamat, tapi kami pergi masa doa selamat dah habis. hikhikhikhik!




yang ini edisi menuntut hak. pernah dengar Linguaphone? pernah kena tipu? err, sebenarnya takde la kena tipu, tapi kena paksa beli. pernah? pastu letak kos 100% dekat customer tanpa explanation? kesian kawan aku, aku konon-konon je buat samseng.. tapi still tak berjaya menuntut hak. huhuhuhu!!




yang ini edisi Suami dengki dengan Isteri nak ber'camwhoring' grrrr!




ini edisi Suami ambil hati Isteri, bawak Isteri makan sempena birthday. bolayan.




yang ini aku adik beradik. yang mamat belakang tu kawan kitorang. dia bukan adik beradik aku tau. adik beradik aku semua perempuan. aku paling tua tapi orang semua ingat aku paling muda.
serius ni tak tipu. aku simpati gila dekat adik-adik aku.
muahahahaha!




aku naik benda alah ni, tapi lepas tu menyesal gila b*bi. aku suka benda extrem, tapi aku taktau kenapa benda ni buat aku rasa malam tu malam last aku. serius weh! sebelum ni pernah je naik, tapi mugkin benda ni tak best. ada yang longgar tu. hmmmmm.. huhuhuhuhu!




korang jangan gelak tau, tapi kalau nak gelak gak, gelak sikitttt je..
Suami aku main ni je kauuu.. Ni je dia berani main.. Muahahahaha!!!
Dalam hati dia nak dapatkan teddy bear paling besar, lebih besar dari aku.. Tapi.....
T____T




yang ini edisi kelaparan, tengah tunggu tomyam Faramah :)
sedapppppp :))



yang ini edisi menunggu customer Suami, minum dan perasan muda dulu hikhikhik!
masa ni tanya kat Suami 'kelakar tak gigi kita rabbit gilerrr'
Suami cakap tak. Tapi masa dia bagi jawapan tu macam takde perasaan sangat.
huwaaaaaaaaaaaaa!!!!!!


Hmmmmm.. Tetiba aku rasa macam pelik lak entri aku kali ni.. Macam entri bajet muda je kan.. Hmm.. Picha semua macam tengah bercouple konon tengah hangat bercinta. Hikhikhik! Lepas kahwen patut kena lebih dari sebelum berkahwen kan? Amalkan untuk kebaikan bersama tau.. Hehehehe.. Tapi serius memang best lepas kahwen, boleh ngada-ngada lebih takde orang marah.. Tapi ada mata tengok semacam lak bila aku lentok kepala kat bahu Suami konon ngada-ngada la khannnn.. Hahahahaha.. Takyah nak semacam sangat tengok aku, bahu laki aku okehhh.. Hehehehehe! 

Maaf lah, sangat takde idea.. Merapu je entri ni kan.. Huhuhuhuhu! Nanti kalau ada idea bernas aku update lagi.. Sekian untuk entri kurang bernas dari Nursaila Norman.

Chiawww!




Love,
Nursaila Norman!


13 comments:

Unknown said...

ala saila, takpe, bo layan je.. kami pun selalu org pandang sinis je.. macam tak kawin lagi.. nampak sangat muka kita muda kann..

cha said...

jelesnya kampung ada sawah padi kampung i takde sume tu huhu. eh husband u bukan kelantan ke?

haha biarlah baru best bajet muda feeling bercinta je baru bunga2 haha

Unknown said...

muka korg awet muda sgt..takpe..kena bangga sikit org pk kita muda..hihihi

Nuriesya Nadia said...

Alaaaa manjanyaaa. Nak tawen jugak. Nak lentok lentok jugekkk. Hahaha. Btw korang comel. ^_^

Karya Mahirah said...

hahaha... klu mcm tu jgn ler berduaan kat puterajaya... nanti susah payah kome kena tunjuk surat nikah muahahaha... kat sana deme main suluh2 je klu nampak mencurigakan dlm kereta... org yg dah ada kad kawin pun kena suluh juge...

Unknown said...

hehe..xper...tu maknanya awak nie nampak muda...ok apa...hehe..

salam kenal..follow sini

s h a said...

Hehe.Saila memang nampak macam adikla dalam gamba ngan siblings tu.Ngee.Saila comei memang awet muda. :)

ciknurul said...

hi saila ! lama tak komen komen . sy pun dah bersawang blog tak hapdet kikikiii.


samalah kita . bila jalan pegang pegang tangan lentok bahu kt suami makcik pakcik lalu lalang pandang mcm nak telan . igt belum kawen kott.muka muda sangat :))

Tengkubutang said...

aipp.. sawah padi.. pacatt.. oh tidakk.. heee..

330

done follow/singgah sini.. jom follow/singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Orked said...

mak aihh.. xckp extreme ke tu Saila? Sya xLeh Lnsg naek mende2 adventure. kLW g funfair, nganga mulot je La tgk adik2 naek tp Sya xLeh. hhuhuhu

SarahSyafiq said...

wahhh, balik kg ada sawah best sgt2.hijau je mata.
syok jln2 lepas kahwin.org pandang sinis pun takde hal.

Anonymous said...

amboi byk cerita gembira dalam satu n3 ni.. moga kekal bahagia yer !

safurara said...

bestnya banyak pic.ehehehehe.xpe feeling2 muda.always muda.