CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 30, 2013

Saya Sedang Ketagihan Tudung Bawal

Assalamualaikum.


Hello! 

Sejak kebelakangan ni aku rajin sangat bertudung bawal. Mungkin senang iron kot. Tak besar sangat. Agaknya lah. Ntah, aku pun tak berapa pasti dengan perasaan sendiri. Haha. Murah pun murah.. Pastu aku suka buat style suka-suki hati sendiri. Termasuklah hari ni, bertudung bawal jugak. iheeee..









Yang bestnya minggu lepas bila dah takde kerja, godek sana godek sini tetiba terjumpa Page Aidijuma Online Store. Harga untuk plain bawal rm7 sahaja! Plus postage rm6. Total rm13. Sahaja.. Murah sangat dengan kualiti dan label Norjuma Habib. Fuhhh.. Payment hari rabu, hari khamis ke jumaat ntah dah sampai.. Hehehe.. Cepat kan? Ini lah first time membeli melalui online.. Sebab dekat ofis lama dulu sorang staff pernah beli and tunjuk dekat aku. Tu yang yakin tu.. Hehe.





Time-time macam ni kalau ikutkan hati malassssss je nak pakai elok-elok, cantik-cantik.. Tapi kena lawan jugak. Tak boleh ikutkan sangat hati dan perasaan ni. Huhuhu.. So gigih la aku amek masa untuk bersiap asalkan tak selekeh teruk ya rabbi. Takde cantik macam Norjuma kann, tapi takde la serupa perempuan gila kat bus stop. Wu! Wuu! Wuuuu!

Apa menu berbuka petang ni? Subway okay tak? ihiks..
Selamat berbuka semua.




Love,
Nursaila Norman!

6 comments:

Karya Mahirah said...

yg kaler biru tu cantikla saila...

Unknown said...

bestkan AJ.. sy pun ada beberapa lai

Han Hanni said...

wah..macam2 style blh wt dgn bawal kan..
cantek and style gitewww

Nuriesya Nadia said...

Ok sila buat tutorial , sekian. :P

safurara said...

hahahaha xbaik ckp cm tu.ok apa.lawa je.

ayut said...

ayut skrg ni mmg tak tahu la nape fesyen ke...diy ke///jalan2x ker...semua out.takde mud kak..nape ek?hihihi..akak..klu nk taye pasal nuffnang akak blh jenguk blog shida yer.ad kat tepi sidebar ayut :)