CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 29, 2013

Veil Untuk Disewa : Pink Lace + Tulle Flowers + Pink Beads!

Assalamualaikum.



Hello, Hello! Hi Ladies!

Alhamdulillah, akhirnya siap jugak veil yang penuh drama air mata ni. Kalau masih ingat lagi entry I N I, korang boleh tau betapa frustnya aku nak siapkan veil. Huhuhuhu. Lebih frust bila komentar komentar cakap memang tak berapa menjadi punn. sobs!

huwaaaaaaaaaaaaaa!

Tapi! Ada tapi ya.. Aku tak berputus asa di situ sahaja. Aku teruskan jugak perjuangan menyiapkan veil e-day ni. Dengan doa dan harapan supaya veil ni menjadi super sweet dan super gojes! Kesian Suami, kena dengar rintihan aku, kesedihan aku sambil buat veil. Hahahaha. Tapi sebab Suami super positive, dia suruh aku cakap 'cantikkkkk' 44 kali. T_____T.

Dan! Alhamdulillah, berjaya jugak doa dan harapan aku. Mujarab jugak doa 'cantikkkkk' 44 kali aku tu. Hewhewhewhew! Disebabkan veil ni aku buat khas untuk majlis pertunangan, makanya aku rasa adalah lebih baik kalau aku alert kan point 'Less is More'. Nanti waktu nikah dan bersanding baru meriah-meriah sikit. Wink! Wink!


Okay lah, cukup lah mengarut. Veil Pink untuk disewa!















Dengan rasa rendah diri, saya open for rental ya ladies!

Term and Conditions : 

Harga sewaan Rm40 (tak termasuk postage)
Security Deposit Rm60 (akan dipulangkan sekiranya veil dalam keadaan BAIK)
Tempoh sewaan : 5/6 hari dari tarikh penghantaran
Condition : Baru!
Tarikh pulangan kepada owner perlu tepat seperti perjanjian. Compulsory.

Untuk sewaan, booking date boleh email msyunnsein@yahoo.com.my

UPDATE : BOOKING DATE
pada tarikh berikut, veil is not available

29 Nov - 3 Dis 2013
SOLD OUT


Love,
Nursaila Norman!



4 comments:

Affy Afiqah said...

cantiknya veil...hukhuk

Nuriesya Nadia said...

Eh eh veil kita. :P
Nanti kita pulang ye , nak kasi dryclean dulu. Hihihihi

Anonymous said...

Simple tp gojes... Bertuahny bdn org kreatif ni tau..

Anonymous said...

This is really attention-grabbing, You are
an overly professional blogger. I've joined your feed and
look ahead to searching for more of your excellent post.
Also, I've shared your web site in my social networks

Here is my web blog :: investment real (http://www.amazon.com/)