CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 28, 2015

Veil Off White untuk Majlis Bertunang

Assalamualaikum



Sejak pregnant (tahun 2014) aku memang tak ambil tempahan menjahit. Masuk tahun 2015 dapat menjahit 3 helai veil untuk kawan Uni. Lepas tu dapat menjahit 3 helai lagi untuk buat sewaan. Sejak pregnant memang aku slow amek tempahan.

Aku anggap tempahan akan jadi semakin slow sebab aku pun dah kurang sangat update pasal veil dan bunga tangan. Tapi taktau lah customer yang ini jumpa nombor aku dari mana. Customer wassap pada 15 Disember, 19 Disember aku pos. Sebab 25 Disember customer nak pakai dah. Kalau ikut logik akal macam tak logikkkk je aku boleh buat, kan? Hehe!

Nak cakap awal-awal, aku tak amek tempahan last minute tau. Kecuali instinct aku yang suruh ambil. Then you will be the lucky person. Ceeeeewah. Lagi satu, aku tak ambil tempahan customer yang macam fussy, bossy apa semua tu. Aku jenis happy go lucky, jenis cool, jenis bertolak ansur, jenis mudah kesian silap-silap you can get it with free.

So ini adalah veil paling cepat aku buatkan. Sebab lace sedia ada kat rumah. So harga pun Rm60 je aku amek. Murah ke tak? Hehehehehe. Tolong-tolong orang nak mendirikan masjid.





































































Aku tak pernah share feed back customer kan? Hahaha. Kenapa eh? Ini pun adik aku suruh buat. Maybe sebab aku tak rasa aku seorang penjual kot. Aku buat bila ada yang mintak. Aku rasa aku orang normal, macam tak perlu nak share feed back customer. Hahahaha.

Ada sehelai veil dan 2 hand bouquet untuk disiapkan. Dan. I was like....... Where are you going before this? End of this month I ada event laaaaaaaahh. Huhuhuhu.




Love,
Nursaila Norman!

4 comments:

Han Hanni said...

comel...

chezaza said...

Sumpah cantik!!!
kite tgk pon menagis....

Unknown said...

Hello!
Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)
Dewi

cik mah said...

Cantiknyer...seronok tgok bila customer bg feedback kan..