CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, August 11, 2016

Raya 2016 : Syawal, Kami Bertiga!

Assalamualaikum.



Raya 2014 : Takde entry.

Raya 2015 : Pun takde entry.

Blog semakin dianaktirikan. Haha!

Raya 2013 terus lompat Raya 2016. Okay sadis.


Selamat Hari Raya Aidilfitri 2016!
































Actually tahun 2014 aku tengah pregnantkan Melissa almost 8 month. Aku memang tak bergambar sangat sebab aku takde baju raya. Hahaha. Ada la sekeping dua gambar, itu pun aku upload dekat IG. Heeeeee.

Untuk gambar Raya 2015 pulak korang klik je entry ni. Semakin keji cara penulisan aku kan? Main suruh orang klik klik je. Takde dah nak buat entry elok-elok. HAHA! Maaf, edisi jimat masa. Heeeeeee!

Untuk Raya 2016 pulak, baru harini nak update. Kenapa tak update hujung tahun je Jemah? Well, raya ke-6 aku dah start kerja, dan all out untuk sentimen LPT2 and at the same time prepare untuk training pulak. Habis segala mood raya tahun ni. Tapi aku tetap enjoy melayan segala macam kerja, sebab aku rasa bestttttt sangat bekerja macam sotong di bulan Syawal. <----- ayat ikhlas tau!

Memandangkan Raya 2016 dah ada Melissa, Ibu bagi chance entry kali ni update gambar Lissa lah ye. Sebab Ibu pun taktau mana perginya gambar-gambar Ibu?? Hahahaha.




















Till We Meet Again Syawal!





Love,
Nursaila Norman!


No comments: